vrijdag 19 november 2010

Tegen de ouwe club van Willemijn

Morgen staat de wedstrijd tegen Groningen op het programma. Groningen, de club waar ik 14 jaar heb gespeeld... Ik zou dus precies kunnen gaan uitleggen hoe Groningen speelt, op wie we moeten letten etc. Maar nee, dat ga ik niet doen. Ik ga uit van onszelf en dat moeten jullie morgen ook doen. Wij moeten gebruik maken van onze eigen huifkar. Het eerste wat uit die kar gehaald moet worden is het doosje heel hard werken en daarna moet je kijken wat je tijdens de wedstrijd nodig hebt! In de bal spelen, afrollend vragen, sterk aannemen misschien balletje in de guard en ga zo nog maar even verder. Maar zoals ik al zei het begint met heel hard werken en met je taak uitvoeren en dan weet ik zeker dat we morgen na deze (voor mij best speciale) wedstrijd met een goed gevoel van ons eigen veld afstappen!
Liefs, Willemijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten